User Experience en Conversion Rate Optimization Training
Wil jij leren hoe je de performance van je website verbeterd? Dan is onze CRO training een goede keuze. Conversie optimalisatie (CRO) is een snel opkomend vakgebied. Grofweg bestaat het uit twee delen. Je wilt eerst meten wat consumenten op je website doen. Vervolgens wil je dit gedrag graag beïnvloeden, zodat je bezoekers kan laten ‘converteren’.
Je resultaat:
-
Je leert conversie optimalisatie op een gestructureerde manier aan te pakken
-
Je krijgt inzicht in de werking van Google Analytics
-
Je leert welke rapporten jij zelf kan gebruiken om het gedrag van bezoekers te analyseren
-
Je krijgt inzicht online persuasion en in de beweegredenen achter gedrag van consumenten
-
Je leert over ‘persuasion technieken’, waarmee jij zelf (op een ethische manier) invloed uit kan oefenen op het gedrag van anderen
-
Wat A/B testen zijn, hoe je ze opzet, en het belang van analyse
Investering: in overleg